O nama

U današnjem kompleksnom, dinamičnom i konkurentnom finansijskom i poslovnom okruženju tačna i pravovremena informacija predstavlja temelj djelovanja fizičkih i pravnih osoba, a do potrebnih informacija se može doći samo uz kvalitetnu i pouzdanu profesionalnu pomoć u vođenju privatnih i(li) poslovnih financija.

ATLAS Assistant d.o.o. Sarajevo je privredno društvo osnovano 2019. godini  u Sarajevu.

Društvo predstavlja stručan, mlad i fleksibilan tim specijaliziran za pružanje knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga za privredna društva (preduzeća), poduzetnike (obrt i druge samostalne djelatnosti), organizacije, udruženja i druge neprofitne subjekte.

Osim navedenih usluga koje čine temelj našeg poslovanja, pružamo i usluge kontrolinga, poslovnog (finansijskog, poreznog i računovodstvenog) savjetovanja.

Bez obzira na obim zadataka, usluge vršimo na najvišem mogućem stručnom nivou, uz visoku razinu profesionalnosti, te prilagodbi potrebama i načinu rada poslovnih partnera. Odlikuje nas kvalitet, stručnost, brzina obrade podataka, fleksibilnost, predanost i preciznost u obavljanju poslovnih zadataka, kao i visoka informatička obrazovanost.

Misija

Osigurati visoku kvalitetu usluge u području knjigovodstva-računovodstva, poslovnog savjetovanja  i time pomoći klijentima u optimiziranju privatnih i poslovnih ciljeva uz stvaranje atmosfere uzajamnog poštovanja i povjerenja.

Vizija

Razviti se u prepoznatljivo i uvaženo računovodstveno poduzeće čiji su klijenti zadovoljni i bezbrižni jer znaju da se o njihovim interesima brine stručni tim motiviranih mladih ljudi koji uživaju radeći u ugodnom poslovnom okruženju koje su zajedno kreirali.

PROIZVOD / USLUGA

 

RAČUNOVODSTVO:

        Kontrola formalne, suštinske i računske ispravnosti knjigovodstvenih isprava;

        Evidentiranje, klasificiranje i sumiranje poslovnih transakcija, na temelju vjerodostojnih knjigovodstvenih isprava;

        Ustroj i vođenje poslovnih knjiga: dnevnika knjiženja; glavne knjige – bilansna i vanbilansna evidencija; pomoćne knjige (analitičke evidencije koje se vode za nematerijalna sredstva, postrojenja i opremu, investicione nekretnine, dugoročne finansijske plasmane, zalihe, potraživanja, gotovinu i gotovinske ekvivalente, obaveze, kapital i dr.); druge pomoćne knjige (dnevnik blagajne, KUF, KIF, knjiga deviznih sredstava, knjiga stalnih sredstava i dr.); salda konti (analitičke evidencije) kupaca i dobavljača;

        Osiguranje informacija o finansijskom položaju, uspješnosti poslovanja, tokovima gotovine, promjenama na kapitalu i drugim finansijskim  i nefinansijskim informacijama kroz izradu računovodstvenih i poreznih obračuna: računovodstveni iskazi  (bilansa stanja, bilansa uspjeha, izvještaja o gotovinskim tokovima, izvještaja o promjenama na kapitalu, bilješke uz financijske izvještaje) na polugodišnjoj i godišnjoj osnovi u skladu sa Zakonom o računovodstvu i reviziji, MSFI i MRS, kao i drugim zakonskim i podzakonskim aktima; statistički obrasci (godišnji izvještaj o investicijama; statistički aneks godišnjeg računovodstvenog izvještaja; ANEKS – dodatni računovodstveni izvještaj; posebni podaci o plaćama i broju zaposlenih;); obrasci posebnih naknada i članarina (obračun članarine komorskom sistemu; obračun članarine turističkim zajednicama; izvještaj o obračunatim i uplaćenim vodnim naknadama; izvještaj o obračunatom i uplaćenom posebnom porezu / naknadi za zaštitu od prirodnih i drugih nesreća; obračun naknade za korištenje, zaštitu i unapređenje šuma;)

        obračun komunalne takse / takse na istaknutu firmu;

        obračun amortizacije stalnih sredstava i analitičke evidencije;

        zakonsko usaglašavanje obaveza i potraživanja;

        izvještaji za popis imovine i obaveza;

        analitičke evidencije obaveza prema kreditorima, obračuni kamata, zajmova;

        Cjeloviti obračuni i evidencija ugovora o radu (obračuni plaća i naknada uz sastavljanje propisanih izvještaja, analitike plaća radnika, porezne kartice radnika, sve propisane porezne evidencije (mjesečne i godišnje prijave plaća)

        Obračuni i evidencija alternativnih načina radnog angažmana (ugovori o privremenim i povremenim poslovima; ugovori o djelu; ugovori o autorskom djelu; ugovori o pripravničkom radu; ugovori o volontiranju; studentska i učenička praksa; menađerski ugovori; prokura) kao i izrada mjesečnih, godišnjih poreznih prijava;

        Mjesečna priprema i prijava poreza na dodanu vrijednost (PDV);

        Porez na dobit i porez po odbitku;

 

        Periodična analiza finansijskih podataka i pregled ispravnosti računovodstvene evidencije i usklađenosti sa važećim zakonskim i podzakonskim aktima;

 

FINANSIJSKO SAVJETOVANJE

Fokus na rješavanju problema u oblasti finansija i računovodstva;

        Due diligence analiza:

– dubinska analiza financijskih performansi, gotovinskih tokova, kretanja imovine i obaveza;

– kritične upravljačke procjene, koje uključuju potrebe za radnim kapitalom za obavljanje poslovanja;

– ispitivanje uspostavljenog finansijskog sistema i kontrola;

– podatke o lošoj imovini i potencijalnim obavezama koje nisu evidentirane u finansijskim izvještajima ili nisu prezentiran na način kako to zahtijevaju Međunarodni računovodstveni standardi, i

– informacije o pouzdanosti sistema finansijskog izvještavanja i kritička analiza performansi društva nad kojim se provodi due dilligence

        Dijagnostika i optimizacija  finansijskih i poslovnih rizika;

        Pregled i obnova poslovnih procesa unutar subjekta praćena dijagnostikom internih kontrola nad poslovnim procesima – Optimizacija poslovnih procesa;

        Priprema formalnih politika subjekta (računovodstvene politike, formalne poslovne procedure nad procesima subjekta);

        Pronalaženje odgovarajućeg poslovnog modela za pravni subjekat koji obavlja djelatnost u različitim industrijama – poslovno restrukturiranje i modeliranje;

        Pomoć u primjeni postojećih i novih Međunarodnih Računovodstvenih Standarda i Međunarodnih Standarda Finansijskog Izvještavanja;

        Vrednovanje sredstava i obaveza subjekta;

        Interna revizija;

        Računovodstveno savjetovanje

        Analiza pravnih propisa iz oblasti računovodstva

 

PORESKO SAVJETOVANJE

         Pronalazak optimalnih poreskih rješenja za različite industrije u okviru finansijskog i nefinansijskog sektora;

        Due diligence sa poreskog aspekta koji ima za cilj da otkrije poreske rizike kojima je kompanija izložena i da predloži niz mjera za smanjenje rizika;

  Analiza Prijava poreza na dobit za analizirani period (ispravnost sačinjenih poreznih prijava poreza na dobit za posmatrani period),

– Analiza značajnih poreskih rizika koji proizilaze iz poslovanja Ciljanih društava u period od osnivanja do dana izrade izvještaja;

– Analiza zapisnika i korespodencije sa poreskim organima u periodu pregleda;

– Potvrda stanja obaveza za poreza na dobit Ciljanih društava na dan izvještaja;

– Analizu PDV prijava za analizirani period, sa ciljem da se potvrdi ispravnost poreskog tretmana transakcija Ciljanih društava u promatranom periodu;

– Analiza značajnih transakcija Ciljanih društava u promatranom periodu sa PDV aspekta;

 Analiza zapisnika i korespodencije sa poreskim organima u periodu od osnivanja do dana izrade izvještaja.

– Potvrda stanja obaveza za PDV na dan izvještaja;

– Pregled i priprema sažetka kalkulacija poreza na lični dohodak kao i doprinosa (na bazi uzorka) za promatrani period;

– Analiza zapisnika i korespodencije sa poreskim organima u periodu od osnivanja do dana izrade izvještaja.

– Analiza dodatnih koristi uposlenicima Ciljanih društava, kao i ostalih oporezivih naknada;

– Analiza potencijalnih rizika kojima su Ciljana društva izložena sa aspekta poreza na dohodak i doprinosa;

– Analiza poreskog tretmana ostalih isplata fizičkim licima po raznim osnovama, ukoliko postoje;

– Potvrda stanja obaveza za porez na dohodak i pripadajućih doprinosa na dan izvještaja;

– Procjena potencijalne izloženosti poreskom riziku u transakciji prijenosa imovine,

– Implikacije poreza na imovinu i poreza na promet nepokretnosti u promatranom periodu;

– Pregled ostalih identificiranih poreskih pitanja (tj. oporezivanje sa aspekta drugih poreskih jurisdikcija, carine, itd.)

 

        Tumačenje poreskih propisa i procjena poreskih rizika;

        Usklađenost sa važećim propisima, suštinom ili procedurom zakona u cilju pravilne primjene pozitivno pravnih normi u svakodnevnom poslovanju

        Verifikacija poreskog tretmana pojedinačnih transakcija sa nadležnim institucijama prema “no name” principu;

        Pregled relevantne poreske dokumentacije, gdje je ista neophodna (ugovori sa poslovnim partnerima, uposlenicima, itd.);

        Priprema zahtjeva za mišljenja ili obaveštenja poreskim organima;

        Podrška tokom poreskih kontrola;

        Pravovremeno i kontinuirano poresko savjetovanje – Pomoć u pregledu tumačenja i primjene poreskih propisa u vezi planiranog projekta, određene trenutne transakcije ili kontinuirano tokom svakodnevnog poslovanja;

        Pomoć u žalbenom postupku i Sudskom postupku (Komunikacija sa poreskim organima u cilju iznalaženja mogućih rješenja u kontekstu pravilne primjene poreskih propisa;

        Pravni Due diligence

  Analiza ugovora značajnije materijalne vrijednosti;

–  Regulatorni aspekt poslovanja (sa osvrtom na dozvole i provedene nadzore od strane nadležnih organa);

– Analiza sporova (aktivnih i pasivnih i onih koji potencijalno prijete);

– Analiza imovine Društva i potencijalnih obaveza u vezi iste (provjera vlasništva nad imovinu, potencijalni tereti, zabilježbe sporova i ostala neriješena pitanja nad imovinom)

– Analiza pitanja usklađenosti Društva sa radno-pravnom regulativom.

 

 

EDUKACIJE I TRENING

         Modeliranje organizacije poslovanja i upravljanje radnim učinkom

        Izrada business Cases

        Izrada menadžerskih izvještaja

        Izrada modela kompetencija

        Upravljanje promjenama

        Izrada marketinškog plana

        Implementacija koncepta prodajne izvrsnosti

        Analiza radnih pozicija i upravljanje radnim učinkom

        Upravljanje rizicima

        Optimizacija poslovnih procesa

        Motivacija i upravljanje kadrovima

        Odnos prema kreditorima i poslovnim partnerima