O nama
U današnjem kompleksnom, dinamičnom i konkurentnom finansijskom i poslovnom okruženju tačna i pravovremena informacija predstavlja temelj djelovanja fizičkih i pravnih osoba, a do potrebnih informacija se može doći samo uz kvalitetnu i pouzdanu profesionalnu pomoć u vođenju privatnih i(li) poslovnih financija.
ATLAS Assistant d.o.o. Sarajevo je privredno društvo osnovano 2019. godini u Sarajevu.
Društvo predstavlja stručan, mlad i fleksibilan tim specijaliziran za pružanje knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga za privredna društva (preduzeća), poduzetnike (obrt i druge samostalne djelatnosti), organizacije, udruženja i druge neprofitne subjekte.
Osim navedenih usluga koje čine temelj našeg poslovanja, pružamo i usluge kontrolinga, poslovnog (finansijskog, poreznog i računovodstvenog) savjetovanja.
Bez obzira na obim zadataka, usluge vršimo na najvišem mogućem stručnom nivou, uz visoku razinu profesionalnosti, te prilagodbi potrebama i načinu rada poslovnih partnera. Odlikuje nas kvalitet, stručnost, brzina obrade podataka, fleksibilnost, predanost i preciznost u obavljanju poslovnih zadataka, kao i visoka informatička obrazovanost.
Misija
Osigurati visoku kvalitetu usluge u području knjigovodstva-računovodstva, poslovnog savjetovanja i time pomoći klijentima u optimiziranju privatnih i poslovnih ciljeva uz stvaranje atmosfere uzajamnog poštovanja i povjerenja.
Vizija
Razviti se u prepoznatljivo i uvaženo računovodstveno poduzeće čiji su klijenti zadovoljni i bezbrižni jer znaju da se o njihovim interesima brine stručni tim motiviranih mladih ljudi koji uživaju radeći u ugodnom poslovnom okruženju koje su zajedno kreirali.
PROIZVOD / USLUGA
RAČUNOVODSTVO:
– Kontrola formalne, suštinske i računske ispravnosti knjigovodstvenih isprava;
– Evidentiranje, klasificiranje i sumiranje poslovnih transakcija, na temelju vjerodostojnih knjigovodstvenih isprava;
– Ustroj i vođenje poslovnih knjiga: dnevnika knjiženja; glavne knjige – bilansna i vanbilansna evidencija; pomoćne knjige (analitičke evidencije koje se vode za nematerijalna sredstva, postrojenja i opremu, investicione nekretnine, dugoročne finansijske plasmane, zalihe, potraživanja, gotovinu i gotovinske ekvivalente, obaveze, kapital i dr.); druge pomoćne knjige (dnevnik blagajne, KUF, KIF, knjiga deviznih sredstava, knjiga stalnih sredstava i dr.); salda konti (analitičke evidencije) kupaca i dobavljača;
– Osiguranje informacija o finansijskom položaju, uspješnosti poslovanja, tokovima gotovine, promjenama na kapitalu i drugim finansijskim i nefinansijskim informacijama kroz izradu računovodstvenih i poreznih obračuna: računovodstveni iskazi (bilansa stanja, bilansa uspjeha, izvještaja o gotovinskim tokovima, izvještaja o promjenama na kapitalu, bilješke uz financijske izvještaje) na polugodišnjoj i godišnjoj osnovi u skladu sa Zakonom o računovodstvu i reviziji, MSFI i MRS, kao i drugim zakonskim i podzakonskim aktima; statistički obrasci (godišnji izvještaj o investicijama; statistički aneks godišnjeg računovodstvenog izvještaja; ANEKS – dodatni računovodstveni izvještaj; posebni podaci o plaćama i broju zaposlenih;); obrasci posebnih naknada i članarina (obračun članarine komorskom sistemu; obračun članarine turističkim zajednicama; izvještaj o obračunatim i uplaćenim vodnim naknadama; izvještaj o obračunatom i uplaćenom posebnom porezu / naknadi za zaštitu od prirodnih i drugih nesreća; obračun naknade za korištenje, zaštitu i unapređenje šuma;)
– obračun komunalne takse / takse na istaknutu firmu;
– obračun amortizacije stalnih sredstava i analitičke evidencije;
– zakonsko usaglašavanje obaveza i potraživanja;
– izvještaji za popis imovine i obaveza;
– analitičke evidencije obaveza prema kreditorima, obračuni kamata, zajmova;
– Cjeloviti obračuni i evidencija ugovora o radu (obračuni plaća i naknada uz sastavljanje propisanih izvještaja, analitike plaća radnika, porezne kartice radnika, sve propisane porezne evidencije (mjesečne i godišnje prijave plaća)
– Obračuni i evidencija alternativnih načina radnog angažmana (ugovori o privremenim i povremenim poslovima; ugovori o djelu; ugovori o autorskom djelu; ugovori o pripravničkom radu; ugovori o volontiranju; studentska i učenička praksa; menađerski ugovori; prokura) kao i izrada mjesečnih, godišnjih poreznih prijava;
– Mjesečna priprema i prijava poreza na dodanu vrijednost (PDV);
– Porez na dobit i porez po odbitku;
– Periodična analiza finansijskih podataka i pregled ispravnosti računovodstvene evidencije i usklađenosti sa važećim zakonskim i podzakonskim aktima;
FINANSIJSKO SAVJETOVANJE
Fokus na rješavanju problema u oblasti finansija i računovodstva;
– Due diligence analiza:
– dubinska analiza financijskih performansi, gotovinskih tokova, kretanja imovine i obaveza;
– kritične upravljačke procjene, koje uključuju potrebe za radnim kapitalom za obavljanje poslovanja;
– ispitivanje uspostavljenog finansijskog sistema i kontrola;
– podatke o lošoj imovini i potencijalnim obavezama koje nisu evidentirane u finansijskim izvještajima ili nisu prezentiran na način kako to zahtijevaju Međunarodni računovodstveni standardi, i
– informacije o pouzdanosti sistema finansijskog izvještavanja i kritička analiza performansi društva nad kojim se provodi due dilligence
– Dijagnostika i optimizacija finansijskih i poslovnih rizika;
– Pregled i obnova poslovnih procesa unutar subjekta praćena dijagnostikom internih kontrola nad poslovnim procesima – Optimizacija poslovnih procesa;
– Priprema formalnih politika subjekta (računovodstvene politike, formalne poslovne procedure nad procesima subjekta);
– Pronalaženje odgovarajućeg poslovnog modela za pravni subjekat koji obavlja djelatnost u različitim industrijama – poslovno restrukturiranje i modeliranje;
– Pomoć u primjeni postojećih i novih Međunarodnih Računovodstvenih Standarda i Međunarodnih Standarda Finansijskog Izvještavanja;
– Vrednovanje sredstava i obaveza subjekta;
– Interna revizija;
– Računovodstveno savjetovanje
– Analiza pravnih propisa iz oblasti računovodstva
PORESKO SAVJETOVANJE
– Pronalazak optimalnih poreskih rješenja za različite industrije u okviru finansijskog i nefinansijskog sektora;
– Due diligence sa poreskog aspekta koji ima za cilj da otkrije poreske rizike kojima je kompanija izložena i da predloži niz mjera za smanjenje rizika;
– Analiza Prijava poreza na dobit za analizirani period (ispravnost sačinjenih poreznih prijava poreza na dobit za posmatrani period),
– Analiza značajnih poreskih rizika koji proizilaze iz poslovanja Ciljanih društava u period od osnivanja do dana izrade izvještaja;
– Analiza zapisnika i korespodencije sa poreskim organima u periodu pregleda;
– Potvrda stanja obaveza za poreza na dobit Ciljanih društava na dan izvještaja;
– Analizu PDV prijava za analizirani period, sa ciljem da se potvrdi ispravnost poreskog tretmana transakcija Ciljanih društava u promatranom periodu;
– Analiza značajnih transakcija Ciljanih društava u promatranom periodu sa PDV aspekta;
– Analiza zapisnika i korespodencije sa poreskim organima u periodu od osnivanja do dana izrade izvještaja.
– Potvrda stanja obaveza za PDV na dan izvještaja;
– Pregled i priprema sažetka kalkulacija poreza na lični dohodak kao i doprinosa (na bazi uzorka) za promatrani period;
– Analiza zapisnika i korespodencije sa poreskim organima u periodu od osnivanja do dana izrade izvještaja.
– Analiza dodatnih koristi uposlenicima Ciljanih društava, kao i ostalih oporezivih naknada;
– Analiza potencijalnih rizika kojima su Ciljana društva izložena sa aspekta poreza na dohodak i doprinosa;
– Analiza poreskog tretmana ostalih isplata fizičkim licima po raznim osnovama, ukoliko postoje;
– Potvrda stanja obaveza za porez na dohodak i pripadajućih doprinosa na dan izvještaja;
– Procjena potencijalne izloženosti poreskom riziku u transakciji prijenosa imovine,
– Implikacije poreza na imovinu i poreza na promet nepokretnosti u promatranom periodu;
– Pregled ostalih identificiranih poreskih pitanja (tj. oporezivanje sa aspekta drugih poreskih jurisdikcija, carine, itd.)
– Tumačenje poreskih propisa i procjena poreskih rizika;
– Usklađenost sa važećim propisima, suštinom ili procedurom zakona u cilju pravilne primjene pozitivno pravnih normi u svakodnevnom poslovanju
– Verifikacija poreskog tretmana pojedinačnih transakcija sa nadležnim institucijama prema “no name” principu;
– Pregled relevantne poreske dokumentacije, gdje je ista neophodna (ugovori sa poslovnim partnerima, uposlenicima, itd.);
– Priprema zahtjeva za mišljenja ili obaveštenja poreskim organima;
– Podrška tokom poreskih kontrola;
– Pravovremeno i kontinuirano poresko savjetovanje – Pomoć u pregledu tumačenja i primjene poreskih propisa u vezi planiranog projekta, određene trenutne transakcije ili kontinuirano tokom svakodnevnog poslovanja;
– Pomoć u žalbenom postupku i Sudskom postupku (Komunikacija sa poreskim organima u cilju iznalaženja mogućih rješenja u kontekstu pravilne primjene poreskih propisa;
– Pravni Due diligence
– Analiza ugovora značajnije materijalne vrijednosti;
– Regulatorni aspekt poslovanja (sa osvrtom na dozvole i provedene nadzore od strane nadležnih organa);
– Analiza sporova (aktivnih i pasivnih i onih koji potencijalno prijete);
– Analiza imovine Društva i potencijalnih obaveza u vezi iste (provjera vlasništva nad imovinu, potencijalni tereti, zabilježbe sporova i ostala neriješena pitanja nad imovinom)
– Analiza pitanja usklađenosti Društva sa radno-pravnom regulativom.
EDUKACIJE I TRENING
– Izrada business Cases
– Izrada menadžerskih izvještaja
– Izrada modela kompetencija
– Upravljanje promjenama
– Izrada marketinškog plana
– Implementacija koncepta prodajne izvrsnosti
– Analiza radnih pozicija i upravljanje radnim učinkom
– Upravljanje rizicima
– Optimizacija poslovnih procesa
– Motivacija i upravljanje kadrovima
– Odnos prema kreditorima i poslovnim partnerima